Garantie & Klachten

Garantie

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [e-mailadres van de webwinkel]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Shop Vertrouwd!

Mail Bel of App 

info@maisonmarcella.nl

https://www.facebook.com/MaisonMarcella

0648156237 Bellen & Appen

Doorgaans reactie binnen 6 uur

Onze website is 24/7 open

Adres

Vestiging & Postadres

Maison Marcella

Boechorsthof 39

2201 XM Noordwijk

www.maisonmarcella.nl

KvK-nummer 28116600

BTW nr. 52068043B01

NL42RABO0394464834

BIC RABONl2U

Sinds 2007 & 50000 + Volgers

Prijzen zijn inclusief BTW

Verzendkosten 2,99

Veilig Betalen met iDEAL

Unieke Collectie